06 kwietnia (czwartek) | Godz. 20:00
Jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych, wykorzystując PECS?
Wskazówki i praktyczne porady na żywo!
Każdy rodzic i nauczyciel wie, że opieka nad dziećmi nie należy do najłatwiejszych zadań. Zdarzają się sytuacje, podczas których żadne argumenty nie trafiają do dziecka i pomimo starań nie jesteśmy w stanie je uspokoić.
Brzmi znajomo? Jeśli tak, ten webinar jest dla Ciebie!
Po co Ci ten webinar?
- Będziesz lepiej dogadywać się ze swoim dzieckiem/uczniem.
- Unikniesz niepotrzebnych, nerwowych sytuacji.
- Poprawicie swoje relacje.
- Nauczysz się spokojnie reagować, nawet w sytuacjach kryzysowych.
- Dowiesz się jakich błędów kategorycznie unikać przy pracy z dziećmi.
Zapisz się już dziś!
Dni Godzin Minut Sekund
Jakie tematy będziemy poruszać podczas naszego spotkania?
- Trudne zachowania dziecka (krzyk, płacz, napady złości). Z czego wynikają i kiedy warto skorzystać z pomocy?
- Jak nauczyć swoje dziecko spokojnego reagowania na „Nie teraz, poczekaj”.
- Czy trzeba mówić dziecku „NIE”, za każdym razem?
- Co zrobić jeśli dziecko cały czas nas o coś prosi? A zwłaszcza o rzeczy niedostępne?
- Jakie umiejętności komunikacyjne powinny znaleźć się w repertuarze ucznia?
Bez lania wody i uniwersyteckich definicji. Dostaniesz od nas konkretne rady, które będziesz mogła wprowadzić w życiu od razu!
Dla kogo jest ten webinar?
Dla rodziców i nauczycieli, których dzieci:
- mają problemy z komunikacją,
- nie mają motywacji do nauki,
- mają trudności w interakcjach społecznych,
- przejawiają zachowania trudne (krzyki, płacz, napady złości).
Czym jest metoda PECS?
PECS (Picture Exchange Communication System) to unikatowy system komunikacji alternatywnej i wspomagającej, dzięki któremu nauczysz się łatwiej i skuteczniej komunikować ze swoim dzieckiem. Pomaga on rodzicom, dzieciom i nauczycielom od niemal 40 lat!
Kto poprowadzi spotkanie?
Magda Kaźmierczak
- Superwizor behawioralny.
- Założyciel i dyrektor kliniczny polskiego oddziału Pyramid Educational Consultants.
- Certyfikowany terapeuta i trener metody PECS i Podejścia Pyramid do Edukacji.
Posiada tytuł magistra z pedagogiki w zakresie nauczania początkowego z wychowaniem przedszkolnym. Ukończyła także trzyletnie studia z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania.
Posiada bogate doświadczenie zawodowe w nauczaniu dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zwłaszcza w pracy z dziećmi z autyzmem oraz prowadzeniu terapii opartej na SAZ w następujących obszarach:
- układaniu, wprowadzaniu i nadzorowaniu programów rozwijania komunikacji u dzieci z autyzmem,
- prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli i rodzin dzieci z autyzmem,
- prowadzeniu programów włączania dzieci z autyzmem w tradycyjny system szkolny.