
Diagnoza funkcjonalna testem PEP-R
Test PEP-R (Profil Psychoedukacyjny E. Schoplera) to specjalistyczne narzędzie diagnostyczne służące ocenie poziomu rozwoju funkcjonalnego dziecka w zakresie zdolności poznawczych, komunikacyjnych, społecznych i motorycznych. Stosowany jest przede wszystkim u dzieci z podejrzeniem zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz opóźnieniami rozwoju.
Badanie pozwala na stworzenie profilu rozwoju dziecka – jego mocnych stron i deficytów, co ułatwia planowanie indywidualnego programu terapeutycznego. PEP-R uwzględnia także poziom zachowań nieadaptacyjnych i jest pomocny w monitorowaniu postępów terapii.
Dla kogo: dzieci z podejrzeniem zaburzeń rozwoju, ASD lub opóźnień rozwojowych
Zakres: przeprowadzenie pełnego testu PEP-R, obserwacja funkcjonalna, raport z wynikami i zaleceniami terapeutycznymi
Korzyści dla klienta:
- Szczegółowa analiza mocnych stron i trudności dziecka
- Pomoc w zaplanowaniu skutecznej terapii
- Możliwość śledzenia postępów rozwojowych
- Narzędzie uznawane w środowisku specjalistów i instytucji edukacyjnych
Skontaktuj się z nami!