Diagnoza funkcjonalna testem PEP-R

Test PEP-R (Profil Psychoedukacyjny E. Schoplera) to specjalistyczne narzędzie diagnostyczne służące ocenie poziomu rozwoju funkcjonalnego dziecka w zakresie zdolności poznawczych, komunikacyjnych, społecznych i motorycznych. Stosowany jest przede wszystkim u dzieci z podejrzeniem zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz opóźnieniami rozwoju.

Badanie pozwala na stworzenie profilu rozwoju dziecka – jego mocnych stron i deficytów, co ułatwia planowanie indywidualnego programu terapeutycznego. PEP-R uwzględnia także poziom zachowań nieadaptacyjnych i jest pomocny w monitorowaniu postępów terapii.

Dla kogo: dzieci z podejrzeniem zaburzeń rozwoju, ASD lub opóźnień rozwojowych

Zakres: przeprowadzenie pełnego testu PEP-R, obserwacja funkcjonalna, raport z wynikami i zaleceniami terapeutycznymi

Korzyści dla klienta:

  • Szczegółowa analiza mocnych stron i trudności dziecka
  • Pomoc w zaplanowaniu skutecznej terapii
  • Możliwość śledzenia postępów rozwojowych
  • Narzędzie uznawane w środowisku specjalistów i instytucji edukacyjnych

Skontaktuj się z nami!